midsommar

tjena, har nu varit vaken i 50minuter och har inte gjort ett dugg, bara valt kläder. gästerna kommer 1, jag kanske måste skydna mej lite, hahaha. men iaf, igår tjänade jag ihop 600kr sammalag, liksom man fick 70kr/h, sen fick jag och elin 520kr i dricks, hahah.
kan det inte bara bli fint väder? elr sommarväder, nu är det monligt osv ..
har alla köpt något nytt till idag? inte jag iaf, elr jag köpte en grå/svart kofta från dea förut och ett par skor från din sko, så tror nog att jag har det, fast inget av dom är somrgia, men vadfan spelar det för roll ,det är typ inte ens smmar, hahah.
kan lägga in en bild på kofftan och skorna sen !
måste tagga, skynda mej i duchen och göra mej i ordning, hoppas alla får en bra midsommar!
puss JM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0