kväll

tjena'<3
jag ska inte sova nu, men om jag ska skriva lite senare så kommer jag få typ  en sovkick innan och aldrig hinna skriva något inlägg, men men. jag är inte så jätte trött, fast jag får fan inte vara uppe längre än 1, ska försöka iaf för jag ska till stan elr kista imorgon med victoria, så jag måste orka med det.
idag har jag inte gjort något speciellt faktist, imorse var jag på munsö hos fd. grannar kom väl hem runt 5, efter det har jag fan bara varit inne på datan, pratat lite med daniella och victoria och ätit, thahah.
det jag ska shoppa imorgon, är en stickad koffta från Åhlens, för 149 kr, sen en koffta från HM, den kostar typ, 179, elr ngt sånt, sen ska jag köpa en bh, från HM för 149kr, elr jag tror jag ska köpa det iaf.
om ja köper något lägger jag inte bilder på det senare.
men vad mer ska man skriva nu, jo, .. hoppas alla har haft en bra dag, och sov gott.
puss JM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0