flashbacks ..

Spanien med victoria,
okej, fan vad jag saknar spanien , det har t.o.m. gått över ett år sen vi var där, men kmr ihåg det mesta som att det  var igår, liksom vi var utolmlands, ingen skola, (lite läxor), soovmorgon, shopping, bad&sol, vi hade VARANDRA :), fyfan vad jag vill tillbaka, den veckan är en av dom bäästa veckorna, JAG VILL TILLBAKS vadfan!
Hoppas, hopppas verkligen att vi åker till spanien iår igen, fan vad naajs asså ! asså seriöst, jag gör fan vad som helst för att jag kan åka med dej, haha dina päron har redan snackat med mina, elr sak samma om vi åker till spanien, bara vi hittar på något tillsammans, men iaf, jag kanske får följa med om jag betalar lite själv och om inte familjen gör ngt då .. jaja, vi får hoppas på det bästa. tyvärr så hittar jag iinte spanienbilderna, men så fort jag gör det så laddar jag upp dom!
Älskar dej så jälva mycket Victoria Lisa Bagger Preisler, <3
/ JM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0