blogg igen,.. igen !

tjena, trejde gången jag har gjort blogg sen thailand.
föresten, FAN VAD JAG SAKNAR THAILAND NU! eller det är jäävligt najs med sommarlov hahah, hoppas alla har haft en braa dagg, måste bara säga att jag var med alex idag, sen var rödhårgia britta, sofia och Märta med ! fan vad kul det var att träfa honom, han har varit riktigt saknad. aja, har inte så mycket att skriva, men men ..
Imorgon med några ur fotbollslaget så ska vi till city gross/cross(?) och packa ihop mat i kassar, fan vad kul! :D.. not, sen ska jag träffa alex på kvällen och så tror jag att vera & sofia ska med, kanske sofie? omg, jag är typ desperat jag vill ha en hund till haha hitta världens gulligaste hund på datan, den vill ja ha. hahah 
jag kan också ladda upp en bild på ludde, asså min hund:)puss
här är jag och hunden, (gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0