29 juni

tjenatjena söötisar <3

jag och sofia hade det superduper mysigt i båten, vi såg på Flightplan, den var faktist as bra!  sen så gick vi till Niblacup och kolla lite, det var typ jag daniella victoria emma sofia som kollade, sen så spelade vi fotboll vid niblastranden med sandra jesper och jacob, haha fett kul det var.  sen igår så hade dom vuxna sin fest hos oss, (jag vet nog inte om alla fattar vad jag snackar om, men men, erat problem) aja, det var najs, vi kolla på typ skrääckfilmer, och komedier sen spela vi lite fotboll, dom sista "barnen" tagga hem typ 3,4(?) så då var det bara jag vican daniella jesper jacob och sandra kvar, men alla utom jag jacob och daniella ville sova, så typ 5,6 gick vi ner och spela fotboll vi d nibla, haha det var fett kul, det var en uppblåsbar pool där, och den var fett varm, så vi ville bada, men sen så var det ett AS STORT tält bervid, och så kolla vi in i tältet så låg några där och sov, så då sprang vi hem igen, men vi kunde aldrig somna så vi gick ut till studsmattan typ 7, sen så valde vi att sova på studsmattan, så vi somna runt halv 9 och vakna igen 10 i elva av att solen stekte på oss..
har inget intresant att berätta, men hoppas att alla får en trevlig kväll, jag ska iaf sova med victoria ! <3
puss / JM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0