27 juni

hejsan alla sötisar, vad har alla gjort idag då? själv sov jag ute på munsö hos J&J, vi gick och la oss typ två(?) kanske, elrr klockan ett så satte vi på två Thesimpssons avsnitt, så dom slutade väl runt två, Alla somnade ganska fort. Sen idag så åkte vi till Vällingby, jag köpte faktist ett par skor för 149kr och ett diadem för 19,50 kr, haha. Det var så jävla roligt på bussen till vällingby, det var en as rolig liten flicka som satt framför oss på bussen och hon vände sej om as mycket och garva, haha och då börja jag skratta as mycket, thaha.

.. vill ni veta världens dåligaste grej, jag kan typ inte gå med min fot, jag har as ont, vet ej varför :S och så var jag fett smart och gick snett med den då känner jag inte smärtan så mkt, men nu börjar jag få ont på höger sida av höger foten OCKSÅ?! faaan!


kan väl läägga upp lite bilder från idag.

däär är söta jackeliten!

här sitter jesper på Åkesov :).

jag óch jesper väntar på tunnelbanan till Vällingby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0