25 juni

hejsan <3 :)
vad gör alla?. själv sitter man nydushad framför datan, har spelat en träningsmatch!,.. men vi förlorade, men men.
tyvärr så kan jag inte ladda upp bilderna på det jag köpte, för kameran funkar inte, men iaf så köpte jag, två tunikor, två koftor och en tröja. Jag och victoria såg också Sexandthecity, den var faktist värd att se, även fast den var 2 timmat och 25 minuter så känndes det som det var en vanliig film. asså gämt när jag är och shoppar så blir jag fett flummig, hahah , jag och victoria typ garva hela tiden på bio'n, plus att filmen stänges av mitt i ... men men vi hade jäävligt roligt ändå. aja, tillbaka till nutiden, vadd har alla gjort idag då? okej, tillbaka till dåtiden, .. min älskling daniella sov hos mej igår, vi somna typ halv fem, vi såg tre filmer, Shutter, faan vad den är läskig! sen såg vi lite av allt om min buske, men vi hyrde Linas kvälls/dagbok ist. haha, sen somnade vi som små grisar ;). sen idag så typ gjorde vi inget, träffa micke en snaabbis. sen blev det match, och nu sitter jag här !
förästen, vad ska alla göra i sommar? haha, jag måste tyyp med min familj tillnorrland, så jävla ruttet, haha elr det är lite kul att träffa kusinerna för man träffat inte dom så offta. men sen så ska jag till ÅLAND , najsnajs, läängtar. haha sen så kanske jag ska följa med victorias familj till Spanien, om jag kan övertala min mammi&pappi, hoppas att jag kmr det.
men kanske skriver lite senare igen, ha det gööött. / JM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0