22 juni

tjena, ska inte skriva så långt, för jag ska ringa min älskling daniella.
hoppas allt är bra med alla, själv här är jag jävligt trött .. jag vakna tjugo i två dagen efter midsommar, sen så åkte ja typ direkt till munsö, så igår var vi typ vakna till sju, plus att jag inte kunde somna, jag var typ hyperaktiv, men så jag och jackeliten gick ut och spela fotboll ungfär halv sex, hahah.
okej, jag ska börja skärpa mej, alla säger att jag skriver "HAHAH" efter varje ord typ, ska försöka att inte skriva det så mkt, det kanske blir jobbigare at läsa, thaha. vad gjorde alla på midsommar då? jag hade typ gäster och victoria var hos mej, men alla kom typ runt 2-3, då gick vi ner till f.bollsplan och där träffa vi vera, sofia och frida och vi sa typ bara hej till alex, och vi kunde itne dra ut på kvällen så vi gick ner till nibbla, det var fan kul, men sen så drog jag, vican, vera, frida, kasper, alex, jesper, sandra, emma (ngn glömd?), till nibblas brgga och satt där ett tag, sen gick vi till fotbollsplane, vi prata typ bara, sen runt halv 2 gick vi hem och kolla på film, sen somna i fort ..
pusshej / JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0